Ik heb al een account


   Paswoord vergeten ? 
 


Ik heb nog GEEN account


 REGISTREREN  



 

 

Ombudsdienst



Wanneer contacteren ?


Elke speler / ouder / medewerker die ontevreden is over de jeugdwerking, kan de ombudsdienst vragen om tussen te komen. Deze vertrouwenspersoon is bevoegd voor de volledige jeugdwerking. In eerste instantie probeert men steeds tot een vergelijk te komen met de verantwoordelijke (trainer / coördinator / TVJO / bestuurslid). De ombudsdienst is een laatste toevlucht. Deze dienst zal alleen optreden als men geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken met de rechtstreekse verantwoordelijke.


Discretie verzekerd


Ook met persoonlijke problemen die (on)rechtstreeks een gevolg kunnen hebben op het functioneren binnen KSV Bornem, kan men (indien gewenst) terecht bij de ombudsdienst. Uiteraard wordt de nodige discretie verzekerd.


Taakomschrijving ombudsdienst


  • Komt op vraag tussen bij problemen die niet direct opgelost geraken.
  • Probeert steeds vanuit een serene sfeer en met respect voor alle partijen te bemiddelen.
  • Zoekt naar een oplossing dat gedragen kan worden door alle partijen.


Ombudsdienst


ombudsdienst@ksvbornem.be

 

 

Recentste nieuws